BannerFans.com

 

Flag Counter

 

 

Čo u nás nájdete ?

veľkoobchod s oblečením, veľkosklad oblečenia,

šaty, tuniky, nohavice, dámske svetre, pánske svetre,

spoločnenské šaty, koktejové šaty, business šaty,

mikiny, tričká, blúzky, saká,

blúzky s dlhým rukávom, blúzky s krátkym rukávom, sukne, veľkoobchod s oblečením, veľkosklad oblečenia, novinky, akcie, diskusné fórum, obchodné podmienky, reklamačý poriadok, ako nakupovať, newsletter, , šatové svetre, pončo, pánske košele, tričká, kabelky, svetre, nohavice, rifle, mikiny, tepláky, kravaty, spodné prádlo, detské tričká, detské tepláky, čiapky, roláky, mikiny, nohavice


 

Create your own banner at mybannermaker.com!

Neistá doba na textilnom trhu

Úvod VEĽKOSKLAD OBLEČENIA SPRÁVY A NOVINKY Módne značky majú problém

Razantné zmeny v textilnom odvetví - dôsledok digitalizácie?


Nad nemeckým textilným odvetvím sa sťahujú tmavé mračná. O rozruch sa postaral nielen bankrot módnej značky Steilmann, ale aj ostatné svetoznáme značky, ako Gerry Weber, Tom Tailor či Hugo Boss, majú problémy s predajom.

Dôsledkom je rušenie pracovných miest a zatváranie filiálok. Informovala o tom agentúra DPA. 


Príčin tohto vývoja je niekoľko. Podľa znalcov z branže je to napríklad situácia na ruskom trhu, no aj silný dolár znamená zvýšenie obstarávacích nákladov, ktoré obchody nemôžu presunúť na spotrebiteľa. 


Dodatočný tlak vyvolávajú zmeny v správaní sa kupujúcich, ktorí si radšej kúpia nový smartfón, alebo dovolenku. A pokiaľ predsa kúpia oblečenie, peniaze často končia v medzinárodných módnych sieťach, ako H&M, Zara či Primark, ktoré vo vlastnej réžii zabezpečujú celý reťazec, dizajnom počnúc, predajom končiac. 


K tomu je potrebné pripočítať aj problémy v samotných firmách. Niektorí výrobcovia totiž výrazne investovali do rozširovania vlastných predajných sietí a zvolili aj neveľmi príťažlivé lokality. Módna branža preto nebola veľmi prekvapená konkurzom Steilmannu. Už len preto, že jeho vstup na burzu nebol jednoduchý a o niečo neskôr musel ohlásiť varovanie pred poklesom zisku. 


Ani ostatné "ťažké váhy" sveta módy nie sú v závideniahodnej situácii. Napríklad koncern Gerry Weber oznámil, že zruší desatinu zo 7000 pracovných miest a zatvorí viac než 100 z približne 1000 filiálok. "Sieť predajní sme rozšírili príliš rýchlo," priznal nedávno šéf predstavenstva Ralf Weber. 


Digitalizácia - postrach pre neohrozené silné značky?

 

Ťažkosti má aj luxusná značka Hugo Boss. Po opätovnom varovaní pred poklesom zisku musel pred niekoľkými týždňami opustiť spoločnosť jej dlhoročný šéf Claus-Dietrich Lahrs.

Koncern v súčasnosti bojuje na viacerých frontoch: v Číne mu miznú klienti a v USA čelí tvrdej cenovej vojne. Hugo Boss preto bude musieť prehodnotiť rozsah svojej predajnej siete. 


Hamburský módny reťazec Tom Tailor bude musieť utiahnuť opasok a v tomto roku plánuje zatvoriť 80 až 100 z celkovo 1500 predajní a otvorí len 30 nových.


Vo firemnej centrále je v ohrození zhruba 100 pracovných miest. "Textilnú branžu čakajú razantné zmeny, pod ktoré sa podpísala digitalizácia a zmeny v nákupných zvykoch klientov," skonštatoval šéf predstavenstva Dieter Holzer.

Copyright 2015 - 2019 © Veľkosklad dámskeho oblečenia

TOPlist

velkoobchod oblecenia, velkosklad oblecenia